עקרונות השיטה: call שיחה = עסקה
שבזכותה אלפי בעלי עסקים מרוויחים יותר.

שינוי מחשבה בכל מה שקשור לכסף ולמכירות
שינוי הרגלי עבודה שגורמים להישאר במקום ולא להתקדם

הרבה מאד בעלי עסקים כבר סוגרים עסקאות בשיחה הראשונה.
מגדילים את ההכנסות בעשרות אחוזים! 
מצמצמים את ההוצאות השיווק 
מרוויחים יותר, נהנים ועובדים הרבה פחות שעות.

 

הקורס "איך לסגור יותר עסקאות כבר בשיחת הטלפון הראשונה",

 

על הקורס ותכניו

הקורס מחולק לארבע יחידות לימוד.

 

יחידה 1 – ניתוח סטטוס עסק והיכרות עם כלי אבחון

ביחידה זו (המחולקת ל-2 שיעורים) נכיר את יסודות העסק - מערכת הערכים המקצועית והאישית ואת האופן שבו נגדיר את העסק בצורה קצרה ופשוטה. נלמד על ערכי ליבה וערכים מבדלים, ועל שימוש במעטפת ערכים לשיווק, למשיכת הלקוחות הנכונים לנו והרחקת לקוחות בעייתיים.

בחלקה השני של היחידה נלמד כלי ניתוח של השוק שבו העסק פועל או עתיד לפעול: אפיון גבולות הזירה, מחקר מתחרים מקיף (כולל ניתוח ערוצי הפצה), יצירת תרשים מיצוב נוכחי ומיצוב רצוי בשדה.

 

יחידה 2 - הצבת יעדים שיווקיים וקביעת מטרות

בפתיחת פרק זה נעסוק במיפוי חוזקות וחולשות בהיבט השיווקי, זיהוי והדגשת נקודות הבידול והערך כהכנה לגיבוש אסטרטגיית שיווק. נדון באקלים העסקי ובהשלכותיו על ביצועי העסק.

בהמשך, השלב הבא ביצירת אסטרטגיה שיווקית הוא הצבת יעדים שיווקיים והגדרת המטרות - העסקיות, הכלכליות, המקצועיות, האישיות וכמובן, השיווקיות. בין היתר נעסוק ביעדי מיקרו ומאקרו, ההבדל בין מטרה ליעד, הגדרת הנעות לפעולה, כתיבת תוכנית עבודה תקופתית.

 

יחידה 3 - תוכנית הפעולה - קהלים, תוכן וערוצי הפצה

יחידה זו עוסקת בשלוש סוגיות מהותיות בכל מהלך שיווקי: הגדרת קהלי היעד, גיבוש תכני השיווק המתאימים לו ובחירת פלטפורמת השיווק המתאימה. ב-2 שיעורים אלו נעסוק באבני הבניין של מהלכי השיווק:

  • הבנת קהלי היעד הנכונים לעסק ודרכי הפניה אליהם

  • מיפוי צרכי קהל היעד ויצירת אסטרטגיית תוכן ומוצר/שירות תואמת

  • בחירת סגנון השיווק וכלי/ערוצי השיווק המתאימים לעסק

 

יחידה 4 - ערוצי הפצה, תקציבים, לו"ז וחקר ביצועים

חלקה הראשון של היחידה יוקדש למשפכים שיווקיים מתקדמים - נלמד מהו משפך שיווקי וכיצד ליצור אותו, תכנון נכון של משפכי שיווק בעסק, דרכים לנטר ולשפר ביצועים שיווקיים ועסקיים. כן נדון לעומק בסוגיות של הנעה לפעולה והתנהגות צרכנים. המשתתפים בקורס יתבקשו לצפות בהרצאה מוקלטת בת כשעה וחצי כהקדמה לשיעור.

בחלק השני, המסכם את הקורס, נעסוק בקביעת תקציבי השיווק. נבחן את התקציבים האפשריים בעסק ונכיר כלים לבדיקת החזר השקעה (ROI) ככלי להערכת ביצועי קמפיין שיווקי, נכיר גישות ושיטות לקביעה ובדיקה של תקציבי השיווק בעסק, ונלמד תכנון עלויות והוצאות הפרסום והשיווק.

 

היקף הקורס:
12 שעות הדרכה (בתשלום) + עוד שעה וחצי של שיעור מוקלט (חינם).
8 מפגשים בני שעה וחצי. 

  • הקורס כולל תמיכה, ייעוץ ומשוב שוטפים בקבוצת פייסבוק ייעודית למשתתפי הקורס.

  • הקורס כולל תרגילי בית אותם תוכלו (ואף תתבקשו :)) להגיש בקבוצת הלימוד לצורך קבלת משוב פרטני ואישי עבור העסק שלכם. נפח עבודת הבית ומידת ההשקעה הנדרשת משתנה לפי סוג העסק ואופי התוכנית הנכתבת. 

  • הההרצאות מוקלטות ויישלחו למשתתפים לצורך הורדה למחשב האישי, לשימוש עתידי ללא הגבלת זמן.

  • המשתתפים יקבלו גם את מצגת הקורס המלאה, חומרי עזר ותכני העשרה רבים בקבוצת הפייסבוק המלווה את הלמידה. 

 

לפרטים ומידע נוסף ובדיקת התאמה לקורס

.איך לסגור יותר עסקאות בשיחת הטלפון  הראשונה 

מבלי להתפשר על המחיר.

פשוט אספר לכם על הקורס כאן בפוסט.

ואם למישהו זה נשמע מעניין,
אפשר לפנות אליי בהודעה אישית ונבדוק יחד אם זה מתאים לכם.

 

קורס "מכירות מא עד ת" הוא קורס מקוון (אונליין) של שישה מפגשים + שני מפגשי שאלות ותשובות.

המטרה של הקורס היא להעניק לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי שתוכלו לסגור יותר עסקאות בפחות זמן והרבה פחות תסכול.
.

✓ איך מנהלים שיחה עם לקוח מתעניין וגורמים לו לרצות להשאיר על הקו

✓ למה כל מיני "משפטים שיווקים" מרחיקים את הלקוח מכם

✓ איך לדעת לסנן מי לקוח מתאים לכם ומי לא בשיחה אחת, בלי קשר למחיר שאתם מוכרים.


בקורס "לכתוב באמת" אחשוף לראשונה את השיטה שלי call שיחה = עסקה 
שמדברת על ניהול שיחה חכמה
שלב אחרי שלב  

------------------
• השיטה קלה ליישום, מחוברת למי שאתם ולא לססמאות שפעם לימדו אתכם להגיד.

*כוללת רעיונות לשאלות שחשוב שתשאלו את הלקוחות שלכם
*תלמדו מה עובר על הלקוחות שלכם לפני שהם קונים, מה שיעזור לכם להיות יותר רגועים ומקצוענים כבר בשיחה הבאה.
* תלמדו איך לסגור עסקאות במחירים שאתם רוצים, בלי לחץ, בלי להיות אגרסיביים בלי מניפולציות, רק בזכות אותנטיות ומי שאתם.
 • תבינו למה חשוב שיהיו לכם תסריטי שיחה ואיך הכלי המדהים הזה מוריד לחץ כמעט כמו רסקיו :)

שלב 2 - הפצה:
------------------
• דרך פשוטה להבדיל בין תכנים חינמיים לבין תכנים שאפשר למכור עבור כסף.

• איך להשתמש באותו תוכן במספר פלטפורמות שונות ועדיין להיראות מקורי.

• מתי, איפה ובאיזה תדירות לפרסם את התכנים ברשת.

שלב 3 - מעקב:
------------------
• איך להיכנס לקצב עקבי של כתיבה כך שיווצר סביבכם קהל אוהד שרק מחכה שתוציאו עוד תכנים.

• שלושת עמודי התווך למעקב אחר התוצאות של התכנים שפרסמתם, שיעזרו לכם להפיק עוד רעיונות ולשפר את יכולות הכתיבה עם הזמן.

• איך לדעת אילו תכנים הקהל אוהב לצרוך ממכם ומה חשוב לעשות עם זה.

מה עוד יהיה בקורס?
------------------
הקורס יכלול תרגול עצמי במפגשים עצמם ובין המפגשים.

אני לא יכולה להכריח לעשות את התרגול אבל ממליצה בחום זה עוזר מאד להיכנס לשיטת העבודה חדשה. 

כל מפגשי השיעורים יוקלטו,
כך שתוכלו לגשת אליהם בזמן מאוחר יותר לצפייה ולמידה חוזרת או להשלים מפגשים שהייתם חייבים לפספס.

תקבלו את מצגות השיעורים וגם מסמך מסודר עם תקציר השיעורים וקישורים אל כלי עזר, תרשימים, תבניות וצ'קליסטים שונים.

כמו כן, נוכחות בקורס היא ההזדמנות הכי טובה לשאול אותי שאלות ספציפיות לגבי אסטרטגיית מכירות, תמחור, התנגדויות לקוח וכל מה שקשור לנושא שלנו.

 

למי הקורס מיועד?
------------------
לכל מי שרוצה להפוך את השיחות עם המתעניינים ללקוחות משלמים שכייף לעבוד איתם.

בניתי את הקורס כך שהוא יתאים בייחוד לשני סוגי אנשים:

1. בעלי עסקים, עצמאיים, כל מי שהאינטראקציה הראשונית עם לקוח נעשית באמצעות שיחות טלפון.
מי שחווה היום תסכול בכל מה שקשור לתקשורת עם הלקוחות שלו.
לכל מי שחושש לדבר עם הלקוחות ומעדיף לשלוח הצעות בווטסאפ (מה שלרוב לא עובד...)
וחושב שהפתרון אנשים שכבר כותבים תוכן, פוסטים, מאמרים וכדומה, והיו רוצים לשפר את יכולת הכתיבה שלהם ולהפוך אותה לקלה, מהנה, עקבית, מרגשת, מתרגשת ומחוברת יותר.

2. מנהלי מכירות, נציגי מכירות שכירים שרוצים לשפר את מיומנויות סגירת העסקאות.
 

למי הקורס לא מיועד?
------------------
✘ הקורס לא מתאים לאנשים שלא ששיחות עם לקוחות נראה להם בזבוז זמן והם מתקשרים רק התכתבות במסנג'ר או בווטסאפ, 

✘ הקורס לא מתאים לאנשים שחושבים שבלי תרגול ויישום בשטח- משהו ישתנה
✘ הקורס לא מתאים למי שעושה את מה שהוא עושה רק בשביל להרוויח כסף. מבלי שיהיה אכפת לו מהלקוחות שלו.
✘ הקורס לא מתאים למי שמחפש פתרונות מהירים  להתעשרות ברגע או שזה מה שהוא מנסה למכור ללקוחות שלו.
✘ הקורס לא מתאים למי שמסלף את האמת רק כדי למכור,  מבלי שיהיה אכפת לו מהלקוחות שלו.

 

תאריכי מפגשי הקורס:
------------------
• מפגש 1 - יום חמישי, 19/9, שעה 20:30

• מפגש 2 - יום חמישי, 26/9, שעה 20:30

• מפגש 3 - יום חמישי, 3/10, שעה 20:30

• מפגש 4 - יום חמישי, 10/10, שעה 20:30

• מפגש 5 - יום חמישי, 17/10, שעה 20:30

תאריכי מפגשי שאלות ותשובות:
------------------
• שו"ת 1 - יום ראשון, 6/10, שעה 20:30 - אמצע הקורס

• שו"ת 2 - יום ראשון, 20/10, שעה 20:30 - מיד לאחר המפגש האחרון

• שו"ת 3 - יום ראשון, 3/11, שעה 20:30 - שבועיים לאחר סיום הקורס

כל מפגש נמשך כשעתיים, סה"כ נבלה יחד __________ שעות, במשך שישה שבועות.

כמות המשתתפים:
------------------
אני מגביל את כמות המשתתפים בקורס ל-30 אנשים בלבד, כי אני רוצה לתת יחס אישי כמה שאפשר למשתתפים ולא ליצור עומס בזמן המפגשים ושיעור השאלות והתשובות.

אני רק מקווה שבאמת אזכה לתת את מתנת הכתיבה לכל כך הרבה אנשים.

עלות ההשתתפות בקורס:
------------------
אני חייב להודות שממש שברתי את הראש בקטע הזה.

מצד אחד אני יודע שקורסים אחרים בנושא כתיבה לבעלי עסקים נמכרים במחירים של 5,000 ש"ח ויותר.

שזה סכום שקשה להרבה אנשים להוציא.

אבל מצד שני, אני יודע שלרוב זה בגלל אחוזי המרה נמוכים, הוצאות גדולות על פרסום, משווקי שותפים (אפילייט) שמקבלים נתח מהסכום ואנשי מכירות שמקבלים עמלות על סגירות.

כמו כן, ברגע שיש לקורס כלשהו הוכחות בשטח והמלצות, אפשר לעלות את המחיר.

בגלל שאין לי את כל ההוצאות או ההוכחות האלו כרגע (חוץ מההצלחות שלי), רציתי למכור את הקורס הזה ב-1,000 ש"ח.

נשמע לי די הוגן עבור 8 מפגשים וכל הידע שצברתי ב-5 שנים האחרונות על כתיבה.

אבל בגלל שזה מעין פיילוט ובשנה הבאה אני רוצה להשיק קבוצת ליווי של שליחי אמת, שיקבלו את הקורס הזה כחלק מהתכנים, אני מוכן להוריד קצת את המחיר תמורת העצות של המשתתפים איך לדייק התכנים של הקורס.

חוץ מזה, לא ממש בא לי להתעסק עם שיחות מכירה ולשכנע אנשים שלא מכירים אותי שהם פשוט חייבים את הקורס הזה אחרת אוי אוי אוי…

אז החלטתי לעשות את זה קל לכולנו.

✓ 500 שקלים בסך הכל.

זה כל מה שאני מבקש על השתתפות בקורס וכל הטוב שמתלווה אליו.

זה יעזור לי להקדיש לכם את תשומת הלב המלאה וגם להביא הביתה פרנסה לשתי אהבות חיי, האישה והילדה שלי (סוד, יש עוד תינוק בדרך).

אם זה מעניין אתכם, אתם יכולים להגיב כאן לפוסט או לשלוח לי הודעה אישית ואשלח לכם קישור לתשלום.

וגם אם יש לכם שאלות או התלבטויות, אני בטוח שנוכל לפתור אותן בהתכתבות בקצרה.

מה עוד?
------------------
במהלך השיעורים אוכל לסקור חלק מהדברים שכתבתם.

אבל חשוב לציין שבעלות כזו, לא תהיה בקורס תמיכה שוטפת בקבוצה סגורה או משהו, רק בשיעורי השאלות ותשובות.

כמו כן, אני לא יכול לספק ביקורת לכל התכנים שתכתבו.

אז חשבתי להעניק בונוס נחמד - הגרלה של ביקורת תוכן מקיפה ל-5 אנשים שיישמו את התכנים של הקורס בצורה הטובה ביותר לדעתי.

הא… ואולי אם יהיה מספיק ביקוש, אשקול לעשות קבוצת ליווי כתיבה רק למשתתפי הקורס בעלות חודשית נמוכה.

זה כל הסיפור שהייתי אמור להכניס היום לדף נחיתה.

בקיצור, אני מזמין אתכם ללמוד איך להפוך את המחשבות, הרגשות והחוויות האותנטיות שלכם לתוכן בעל ערך שיעזור ליצור חיבור אמיתי עם הקהל, לדייק את המסר השיווקי ולהביא יותר לקוחות רלוונטיים לעסק.

אני לומד ועושה את זה כבר 5 שנים וזה שינה לי לגמרי את החיים.

אז הצטרפו אלי אל הקורס "לכתוב באמת", 5 מפגשים + 3 מפגשי שו"ת, מתחילים ב-19/9, עלות 500 ש"ח בלבד.

תגיבו כאן או שלחו לי הודעה לפרטי ואשלח לכם קישור לתשלום או אעזור לכם להבין האם זה מתאים לכם.

תודה למי שקרא עד כאן.

❤ אוהב המון!

SaleWay & More       פתרונות להגדלת המכירות וההכנסות