
רוצים לדעת יותר? אשמח שנדבר
"מוכרות ונהנות" - תוכנית ייחודית לעצמאיות - שרוצות להגדיל את ההכנסות במינימום 20% תוך פחות מחודשיים ! ולהפוך את העסק לעסק מצליח במיוחד.

בואי להרוויח את השקל הראשון כבר בשיחת הטלפון הראשונה -
3 השלבים הכי חשובים.
3 השלבים שיעזרו לך להתחיל את קריירת האימון העצמאית שלך, ולהצליח לסגור את המכירה הראשונה בסכום של מינימום 1,000 ש"ח - כבר בשיחת הטלפון הראשונה
לפני מספר ימים נפגשתי להתייעצות עם מאמנת חדשה שסיפרה לי שלמרות שהעסק שלה עובד מספר חודשים ולאורך תקופה ארוכה היא השתתפה בקורסים רבים ועבדה עם מאמנים רבים...
...ולמרות זאת, היא עדיין לא הצליחה למכור תוכנית של מינימום 1.000 ש"ח ללקוח בשיחת הטלפון הראשונה.
לכן,
היום אני מתכוונת להדריך אותך צעד אחר צעד כיצד להרוויח את 1.000 ש"ח הראשונים שלך כמאמן/ת בשיחת הטלפון הראשונה ובכלל.
ייתכן שאת שואלת את עצמך: "מה העניין הגדול עם לסגור עסקה של אלף ש"ח?" או אולי את אפילו חושבת: "מה כבר אפשר לעשות עם אלף ש"ח, זה מעט מדי, דפנה" - אני מבטיחה לך שאני אשנה לך את הפרספקטיבה כבר עכשיו.
סגירת עסקה בשיחה הראשונה בגובה של מינימום 1000 ש"ח, עם תשלום מראש, נותנת לך שינוי עצום בפרספקטיבה לגבי היכולות שלך לדבר ל כסף עם הלקוחות שלך, וההבנה שזה יכול לעבוד גם אצלך בעסק, ובזכות זה להרוויח הרבה יותר בפחות זמן.
לי זה קרה בתחילת הדרך, כשסגרתי בפעם הראשונה, עסקה של 220 ש"ח בשיחה הראשונה.
ברגע שאת מבינה שאת יכולה לסגור עסקאות של אלף ש"ח, כבר בשיחה הראשונה, את יודעת שאת יכולה לסגור עסקאות גבוהות יותר ולהרוויח עשרות אלפי ש"ח, בהרבה פחות זמן ומאמץ.
הבעיה היא שרוב האנשים לעולם לא ירוויחו את אלף הראשונים שלהם כמאמנים כי אין להם את הפרספקטיבה הנכונה
...הם לא מבינים את המיינדסיינט הנדרש והטכניקה המתאימה כדי להרוויח את הכסף הזה.
...הם כל כך ממוקדים בלהגיע להכנסות של שבע ספרות שהם מחטיאים לחלוטין את המטרה,
כי איך אפשר להרוויח סכומים גבוהים, אם מעולם לא התמודדת עם סגירת עסקאות בסכומים נמוכים יותר?
ברור שלא!
אז תתחילו עם אלף שח... ותמשיכו משם.
הנה הצעדים שאני הייתי נוקטת –
צעדים אלה אמורים לעזור לך להישאר ממוקדת, לצבור תאוצה ולהגיע מוכנה יותר לשיחת המכירה הבאה שלך.
לקראת האלף הראשון שייסגר בשיחה הבאה, בואי נתחיל.
כשאני נפגשת עם בעלות עסק חדש, לעיתים קרובות הן נתקלות באחד מ-5 האתגרים הבאים כשמדובר בהבנת המומחיות שלהן וההכנסות של העסק.
5 אתגרים עיקריים שכדאי להיות מודעים אליהם:
-
הן לא יודעות איך לדבר על מה שהן עושות בלי לדבר באופן מבולבל שגורם להן לאבד את הלקוחות.
-
הן רוצות לפתור בעיות של אנשים, אבל לעיתים קרובות הן בוחרות בבעיות הלא נכונות לפתור.
-
אין להן מושג מי הקהל הנכון להן.
-
לא עובדות נכון במדיה, אין אתר אינטרנט, אין דף עסקי, סומכות יותר מידי על "פה לאוזן".
-
אין להן מערכת מכירות לבניית העסק שלהן והן לא יודעות מה להגיד כשלקוח משאיר פרטים.
אם את מזדהה עם אחת מהנקודות האלה, אני מאמינה שמדריך שלושת השלבים יעזור גם לך.
מדריך שלושת השלבים:
שלב 1: WHO
הדרך האפקטיבית ביותר למנף את המיומנויות והמומחיות שלך היא באמצעות אימון וליווי אישי או קבוצתי!
ישנן כל כך הרבה פעמים בהן אני פוגשת אנשים שרוצים להתחיל לאמן, וישר רוצים לדעת:
-
כמה כסף אני יכולה להרוויח כמאמנת או יועצת?
-
איזה סוג הצעה עלי להציע?
-
כמה לגבות?
אלה חד משמעית השאלות הלא נכונות לשאול !
אם את רוצה להרוויח את אלף השקלים הראשונים שלך כבר בשיחה הבאה (או עשרת אלפי השקלים) שלך, הנה השאלות שאני ממליצה להקדיש להן זמן כדי לשאול את עצמך ולענות עליהן:
-
מי אלה הלקוחות שאת רוצה לעזור להם?
-
איזו בעיה את יכולה לפתור עבור קהל היעד שלך?
-
איך תפתרי את הבעיה הזו?
רק אחרי שתבינו את ה WHO , תוכו להתמקד ב WHAT
שלב 2: WHAT
איזו בעיה את הולכת לפתור עבורם?
כמאמנת, את מקבלת תשלום על פתרון של בעיה
ככל שהבעיה גדולה יותר, כך גדלה ההכנסה.
בעיות אלה נוטות להיכנס ל-3 הקטגוריות הבאות
-
בריאות (עזרי לי להיכנס לכושר)
-
עושר (עזרי לי להרוויח יותר כסף)
-
יחסים ( עזרי לי למצוא אהבה)
בעוד שרוב האנשים נכשלים בזה כי הם שמים את "כמה הם ירוויחו", אלה שמצליחים, מצליחים כי הם ממוקדים ב'בעיה שהם הולכות לפתור.
אנשים יתנו כמעט הכל כדי להיפתר מכאב שיניים, הם סובלים כאבים איומים
למרות שרובינו לא באמת אוהבים רופאי שיניים, אנחנו נמשיך ללכת כדי שיעזור לנו להיפתר מהכאבים.
אז כשברור לך לגמרי מאיזה כאב את פותרת את הלקוחות שלך,
ברור שמצאת את ה WHAT ותוכלי לעבור לשלב השלישי: HOW.
שלב 3: HOW
ברגע שאת יודעת למי את רוצה לעזור ואילו בעיות את הולכת לפתור עבורם, הגיע הזמן להבין איך תעשי זאת.
רוב האנשים בשלב הזה יאמרו "דפנה, עזבי, אני יודעת בדיוק איך, אני הולכת לאמן את הלקוחות שלי"
וכן, אני מבינה, אבל יש לי שאלה:
איך תמשכי אליך את הלקוחות המתאימים ביותר?
הנה כמה אסטרטגיות עבורך:
1. תפתחי קהילה קטנה של קהל קטן במדיה חברתית סביב הבעיה שאת הולכת לתפור.
המפתח לטפח ולשמר קהילה קטנה ואיכותית במדיה החברתית, סביב הבעיה שאת פותרת, זה לפרסם תוכן איכותי בעקביות
וב'עקביות' הכוונה מדי יום!
הפלטפורמה המועדפת עליי להתחלה היא פייסבוק
למה?
כי בפייסבוק קל למצוא את הלקוחות האידיאליים שלך, אם את יודעת מה לעשות.
תמצא אנשים שבנו קהל סביב הנושא שלהם ותעקוב אחריהם כדי לראות איך הם עושים זאת
כל כך חשוב לשפר את המסרים שלך והדרך היחידה לעשות זאת היא לעשות זאת מדי יום!
(הערה: אם אתה מתקשה עם מה להגיד בפייסבוק, מתי להגיד ואיך להגיד, בדוק את האינטנסיב הזה שמלמד אותך איך להשתמש בפייסבוק כדי לייצר מאות לידים בלי לשלם על פרסום – כאן)
2. בני רשימת דיוור של אנשים המעוניינים לפתור את הבעיה הזאת.
בניית קהל במדיה חברתית היא התחלה מצוינת, אולם מכיוון שאת לא שולטת באף אחת מהפלטפורמות החברתיות...
...את רוצה להעביר את הקהל הזה מחוץ לפייסבוק (או כל פלטפורמה חברתית אחרת).
אחרת, תמיד תהיי בחסדיהן של אותן הפלטפורמות.
רשימת דיוור היא משהו שיהיה שלך, זה נכס עבור העסק שלך - אז פתחי קהילה במדיה חברתית אבל תזכרי להעביר אותם לרשימת הדיוור שלך.
3. הציעי הצעה שאי אפשר לסרב לה.
למה? כי בניית קהל והגדלת רשימת הדיוור זה משחק לטווח ארוך!
חשוב להרגיש בנוח עם ההצעה שאת מציעה לקהל שלך, ללא קשר לגודלו!
יש כאלה שמאמינים שעליהם לחכות עד שיהיו להם אלפי עוקבים או נרשמים לדיוור לפני שהם זכאים להציע הצעה
וזה ממש לא נכון!
אז הרגל עצמך להציע הצעות מוקדם, תוך כדי בניית הקהל שלך.
אל תחכי יותר מידיי
תתחילי להפיץ את היידע שלך והמומחיות.