ייעוץ, ליווי והדרכות ממוקדות הגדלת הכנסות.

כל מה שאתם צריכים לדעת, כדי להמשיך לעשות את מה שאתם אוהבים
ולהרוויח את הסכומים שאתם רוצים

desktop-3820634_1280.jpg

מה מספרים הלקוחות שלי?

  • כבר אחרי ההדרכה הראשונה, היה לי את השבוע עם הכי הרבה המכירות מאז שפתחתי את העסק.

  • אני כבר לא מפחדת למכור!

  • אני מרגיש הרבה יותר בטחון לשוחח עם הלקוחות שלי.

  • אני לא מאמינה כמה השיטה שלך פשוטה ליישום, חבל שלא הכרתי אותה קודם.

  • הגדלתי את ההכנסות ב 25% תוך פחות מחודש.

  • יותר לקוחות אומרים לי כן.

  • כבר לא מתווכחים איתי על המחיר.

  • הלקוחות שלא קנו, חוזרים לקנות, אחרי שבדקו אצל המתחרים.

  • יש פחות התנגדויות = פחות בזבוז משאבים לטפל בהן.

  • כתבנו תהליך מכירה מסודר, בנינו חבילות המשך שקל למכור אותן.

  • כשאני יודע מה להגיד, ללקוחות שלי קל יותר לשלם לי.

  • הפתרונות שנתת לי, חסכו לי הרבה כאב ראש ואלפי שקלים.

  • הייתה לי שיחה מעולה, בדיוק כמו שהנחית אותי והלקוחה חזרה אלי לתאם ולשלם.

לתהליך שלנו יש מטרות ברורות:

המטרה שלי שיהיה לכם מספיק ידע בנוסף לכלים מתאימים, כדי שתוכלו לנהל את העסק, מבחינת השיווק והמכירות בצורה נכונה, בלי להיות תלויים באנשי מקצוע חיצוניים.

אני רוצה שתעבדו מתוך רוגע עם בטחון מלא כי אתם יודעים בדיוק! מה לעשות בכל שלב של תהליך המכירה.

 

שתרגישו רגועים לחייג ולשוחח עם הלקוחות המתעניינים שלכם,
לשאול את השאלות הנכונות,
להקשיב לתשובות,
לענות בצורה שלווה ומקצועית,
ובזכות זה לגרום להם לבחור לקנות מכם.
בלי לרדוף אחריהם, בלי לספר סיפורים לא נכונים ובלי מניפולציות.

נעבוד על כתיבת תסריט שיחה לשיחה הראשונה עם לקוח
תלמדו איך ךסגור עסקאות במחירים שאתם בוחרים
במיוחד אחרי שהלקוח אמר "המחיר שלך יקר לי"


נשפר את המצגות, הצעות המחיר, אתר האינטרנט
נתכונן לפגישת מכירה חשובה.
נבנה תהליכי השיווק ונתאים אותם לתהליכי המכירה
ונעבוד על כל מה שחשוב כדי שתרוויחו יותר בכל חודש באופן עקבי.

 

business-2846221_1280.jpg
time-5193038_1280.jpg

למי אני יכולה לעזור?

​אם אתם נותני שירות, מטפלים, מעצבים, מאמנים ואולי אתם מוכרים
תוכניות ליווי או קורסים דיגיטליים יוקרתיים.

אם האינטרקציה הראשונה עם הלקוחות שלכם נעשית באמצעות הטלפון - אני יכולה לעזור.

אני יכולה לעזור בניהול שיחות טלפון לתאום פגישות מכירה אפקטיביות.
אני יכולה לעזור בניהול שיחות טלפון לסגירת עסקה ותחילת עבודה מיידית.

תוכניות הליווי שלי מתבססות על תקשורת מילולית ביננו לבין הלקוחות שלנו.
ולכן אני יכולה לעזור (רק) לבעלי עסקים שמבינים,
שכדי לבנות עסק יציב וריווחי, זה הכרחי להקשיב ללקוחות שלנו.

הקשבה אמיתית לא נוצרת באמצעות התכתבויות.
ולכן, רק לאחר שיחה שמתבצעת נכון, הלקוח יכול להרגיש האם:
1. אנחנו יכולים לעזור לו.

2. האם מתאים לו לעבוד ביחד.

אם אתם מרגישים שאתם מפספסים משהו בדרך שבה מתנהלות
שיחות הטלפון שלכם,  דברו איתי.  

"דפנה, זו הפעם הראשונה שאני מרגישה רגועה ומלאת ביטחון לשוחח בטלפון עם הלקוחות שלי.

הכל מסודר לי בראש, אני יודעת מה להגיד ומתי.  אני כבר לא לחוצה לפני השיחה ובמהלך השיחה
והכי חשוב: אני לא מרגישה כמו "אשת מכירות" אלא כמו מישהי שעוזרת ללקוחות שלה.    תודה לך"