laura-olsen-PyaJJf5kK0o-unsplash.jpg

אימון מכירות וליווי עסקי

אם אתם מרגישים שאתם מפספסים משהו בדרך שבה
מתנהלות שיחות הטלפון שלכם,  יש לנו על מה לעבוד ביחד



השאיפה שלי שתרגישו רגועים לחייג ולשוחח עם הלקוחות המתעניינים שלכם,

לשאול את השאלות הנכונות,
להקשיב לתשובות,
לענות בצורה כנה ומקצועית,
ובזכות זה לגרום להם לבחור לקנות מכם ולא מהקולגות שלכם.
בלי מניפולציות 
בלי לספר סיפורים ובלי להתאמץ. 

ביחד 
נבנה תהליך מותאם אליכם ולעסק שלכם.
נעבוד על כתיבת
תסריטי שיחה   
תדעו מה לעשות כשהלקוח אומר "המחיר שלך יקר לי"
תוכלו, אם תבחרו, להעלות מחירים מבלי להתנצל ועדיין להגדיל את כמות העסקאות.
נעבוד על מערכת היחסים שלכם עם כסף.

נשפר את החומרים השיווקיים שלכם ואת החומרים שתומכי בתהליכי המכירה. 

ונעשה ביחד כל מה שנכון,
כדי שתרוויחו יותר בכל חודש באופן עקבי.


 

למי השירות שלי יכול להתאים:

​אם אתם נותני שירות, מטפלים, מעצבים, מאמנים ואולי אתם מוכרים
תוכניות ליווי או קורסים דיגיטליים יוקרתיים.

אם האינטרקציה הראשונה עם הלקוחות שלכם נעשית באמצעות הטלפון - אני יכולה לעזור.


אם אתם רוצים שיהיה לכם מספיק ידע ומספיק כלים, כדי לנהל את העסק, מבחינת השיווק והמכירות בצורה נכונה, מבלי להיות תלויים באנשי מקצוע חיצוניים.

אני יכולה לעזור בניהול שיחות טלפון לתאום פגישות מכירה אפקטיביות.
אני יכולה לעזור בניהול שיחות טלפון לסגירת עסקה ותחילת עבודה מיידית.

תוכניות הליווי שלי מתבססות על תקשורת מילולית ביננו לבין הלקוחות שלנו.
ולכן אני יכולה לעזור (רק) לבעלי עסקים שמבינים,
שכדי לבנות עסק יציב וריווחי, זה הכרחי להקשיב ללקוחות שלנו.

הקשבה אמיתית לא נוצרת באמצעות התכתבויות.
ולכן, רק לאחר שיחה שמתבצעת נכון, הלקוח יכול להרגיש האם:
1. אנחנו יכולים לעזור לו.

2. האם מתאים לו לעבוד ביחד.
 

business-2846221_1280.jpg
desktop-3820634_1280.jpg

למה אפשר לצפות בעקבות התהליך שלנו:

  • כבר אחרי ההדרכה הראשונה, היה לי את השבוע עם הכי הרבה המכירות מאז שפתחתי את העסק.

  • אני כבר לא מפחדת למכור!

  • אני מרגיש הרבה יותר בטחון לשוחח עם הלקוחות שלי.

  • אני לא מאמינה כמה השיטה שלך פשוטה ליישום, חבל שלא הכרתי אותה קודם.

  • הגדלתי את ההכנסות ב 25% תוך פחות מחודש.

  • יותר לקוחות אומרים לי כן.

  • כבר לא מתווכחים איתי על המחיר.

  • הלקוחות שלא קנו, חוזרים לקנות, אחרי שבדקו אצל המתחרים.

  • יש פחות התנגדויות = פחות בזבוז משאבים לטפל בהן.

  • כתבנו תהליך מכירה מסודר, בנינו חבילות המשך שקל למכור אותן.

  • כשאני יודע מה להגיד, ללקוחות שלי קל יותר לשלם לי.

  • הפתרונות שנתת לי, חסכו לי הרבה כאב ראש ואלפי שקלים.

  • הייתה לי שיחה מעולה, בדיוק כמו שהנחית אותי והלקוחה חזרה אלי לתאם ולשלם.

0001.jpg

"דפנה, זו הפעם הראשונה שאני מרגישה רגועה ומלאת ביטחון לשוחח בטלפון עם הלקוחות שלי.

הכל מסודר לי בראש, אני יודעת מה להגיד ומתי.  אני כבר לא לחוצה לפני השיחה ובמהלך השיחה
והכי חשוב: אני לא מרגישה כמו "אשת מכירות" אלא כמו מישהי שעוזרת ללקוחות שלה.    תודה לך"