top of page
laura-olsen-PyaJJf5kK0o-unsplash.jpg

אימון והדרכת מכירות
ליווי עסקי, שיווקי
ופיתוח עסקי.
לבעלי עסקים,
ספקי שירות
 (service providers)

אם אתם מרגישים שאתם מפספסים משהו בדרך שבה
מתנהל תהליך המכירה ובמיוחד שיחות הטלפון שלכם, בואו נדבר.



השאיפה שלי שתרגישו רגועים לחייג ולשוחח עם הלקוחות המתעניינים שלכם,

לשאול את השאלות הנכונות,
להקשיב לתשובות,
לענות בצורה כנה ומקצועית,
ובזכות זה לגרום להם לבחור לקנות מכם ולא מהקולגות שלכם.
בלי מניפולציות 
בלי לספר סיפורים ובלי להתאמץ. 

ביחד 
נבנה תהליך מותאם אליכם ולעסק שלכם.
נעבוד על כתיבת
תסריטי שיחה   
תדעו מה לעשות כשהלקוח אומר "המחיר שלך יקר לי"
תוכלו, אם תבחרו, להעלות מחירים מבלי להתנצל ועדיין להגדיל את כמות העסקאות.
נעבוד על מערכת היחסים שלכם עם כסף.

נשפר את החומרים השיווקיים שלכם ואת החומרים שתומכי בתהליכי המכירה. 

ונעשה ביחד כל מה שנכון,
כדי שתרוויחו יותר בכל חודש באופן עקבי.


 

למי השירות שלי יכול להתאים:

לכל ספקי השירות: מטפלים, מעצבים, מאמנים, יוצרים ובכלל. 

ובמיוחד: למי שהאינטראקציה הראשונה עם הלקוחות נעשית באמצעות הטלפון .

אם אתם רוצים שיהיה לכם מספיק ידע ומספיק כלים, כדי לנהל את העסק, מבחינת השיווק והמכירות בצורה נכונה, מבלי להיות תלויים באנשי מקצוע חיצוניים.

אני יכולה לעזור בניהול שיחות טלפון לתאום פגישות מכירה אפקטיביות.
אני יכולה לעזור בניהול שיחות טלפון לסגירת עסקה ותחילת עבודה מיידית.

business-2846221_1280.jpg
desktop-3820634_1280.jpg

למה אפשר לצפות בעקבות העבודה המשותפת שלנו:

  • תבינו מה את באמת מוכרת (בדר"כ זה לא מה שאת חושבת שאת מוכרת…)

  • תפסיקי להרגיש "אשמה" בעקבות המחיר שאת גובה

  • מהזול ליקר בקלות תעלי מחירים בלי לאבד את הלקוחות מה שיאפשר לך להרוויח מכל עסקה הרבה יותר כסף ולהגשים את החלום של לעבוד פחות ולהרוויח יותר… ​

מה מספרים חלק מהלקוחות שלי:

  • כבר אחרי ההדרכה הראשונה, היה לי את השבוע עם הכי הרבה המכירות מאז שפתחתי את העסק.

  • אני כבר לא מפחדת למכור!

  • אני מרגיש הרבה יותר בטחון לשוחח עם הלקוחות שלי.

  • אני לא מאמינה כמה השיטה שלך פשוטה ליישום, חבל שלא הכרתי אותה קודם.

  • הגדלתי את ההכנסות ב 25% תוך פחות מחודש.

  • יותר לקוחות אומרים לי כן.

  • כבר לא מתווכחים איתי על המחיר.

  • הלקוחות שלא קנו, חוזרים לקנות, אחרי שבדקו אצל המתחרים.

  • יש פחות התנגדויות = פחות בזבוז משאבים לטפל בהן.

  • כתבנו תהליך מכירה מסודר, בנינו חבילות המשך שקל למכור אותן.

  • כשאני יודע מה להגיד, ללקוחות שלי קל יותר לשלם לי.

  • הפתרונות שנתת לי, חסכו לי הרבה כאב ראש ואלפי שקלים.

  • הייתה לי שיחה מעולה, בדיוק כמו שהנחית אותי והלקוחה חזרה אלי לתאם ולשלם.

business-2846221_1280.jpg
0001.jpg

"דפנה, זו הפעם הראשונה שאני מרגישה רגועה ומלאת ביטחון לשוחח בטלפון עם הלקוחות שלי.

הכל מסודר לי בראש, אני יודעת מה להגיד ומתי.  אני כבר לא לחוצה לפני השיחה ובמהלך השיחה
והכי חשוב: אני לא מרגישה כמו "אשת מכירות" אלא כמו מישהי שעוזרת ללקוחות שלה.    תודה לך"

bottom of page