ייעוץ, ליווי, הדרכות אישיות.

ללמוד למכור ולשווק בקלות כדי שיותר לקוחות מתאימים
יגיעו, יבחרו להישאר ולשלם את הסכומים שאתם מבקשים.

desktop-3820634_1280.jpg

מה מספרים הלקוחות שלי?

  • כבר אחרי ההדרכה הראשונה, היה לי את השבוע עם הכי הרבה המכירות מאז שפתחתי את העסק.

  • אני כבר לא מפחדת למכור!

  • אני מרגיש הרבה יותר בטחון לשוחח עם הלקוחות שלי.

  • אני לא מאמינה כמה השיטה שלך פשוטה ליישום, חבל שלא הכרתי אותה קודם.

  • הגדלתי את ההכנסות ב 25% תוך פחות מחודש.

  • יותר לקוחות אומרים לי כן.

  • כבר לא מתווכחים איתי על המחיר.

  • הלקוחות שלא קנו, חוזרים לקנות, אחרי שבדקו אצל המתחרים.

  • יש פחות התנגדויות = פחות בזבוז משאבים לטפל בהן.

  • כתבנו תהליך מכירה מסודר, בנינו חבילות המשך שקל למכור אותן.

  • כשאני יודע מה להגיד, ללקוחות שלי קל יותר לשלם לי.

  • הפתרונות שנתת לי, חסכו לי הרבה כאב ראש ואלפי שקלים.

  • הייתה לי שיחה מעולה, בדיוק כמו שהנחית אותי והלקוחה חזרה אלי לתאם ולשלם.

לתהליך שלנו יש מטרות ברורות:

שיהיו לכם הידע ההבנה והכלים הנכונים כדי שתוכלו ליישם שוב ושוב בעסק שלכם.

שיהיה לכם את הרוגע והבטחון שאתם יודעים בדיוק! מה לעשות.

שתרגישו רגועים לחייג ללקוחות שלכם,
להקשיב, לשאול את השאלות הנכונות,
לענות בצורה שלווה ומקצועית, להבין מה הם חווים במהלך השיחה שלכם ובזכות זה לגרום להם לבחור לקנות מכם. (וזה בלי לרדוף, בלי מניפולציות ובלי לשכנע)

נעבוד על כתיבת תסריט שיחה
לשיחה הראשונה עם לקוח
מה לעשות כהשלקוח אומר המחיר יקר לי
טיפול בהתנגדויות ועוד.


נשפר את המצגות שלכם, הצעות מחיר.
נתכונן לפגישת מכירה חשובה.
תהליכי השיווק ונתאים אותם לתהליכי המכירה

 

נעבוד על מה ש(כנראה) מפריע לכם להרוויח יותר.

business-2846221_1280.jpg
time-5193038_1280.jpg

למי אני יכולה לעזור?

​אם אתם נותני שירות, מטפלים, מעצבים, מאמנים ואולי אתם מוכרים
תוכניות ליווי או קורסים דיגיטליים יוקרתיים.

אם האינטרקציה הראשונה עם הלקוחות שלכם נעשית באמצעות הטלפון - אני יכולה לעזור.

אני יכולה לעזור בניהול שיחות טלפון לתאום פגישות מכירה אפקטיביות.
אני יכולה לעזור בניהול שיחות טלפון לסגירת עסקה ותחילת עבודה מיידית.

תוכניות הליווי שלי מתבססות על תקשורת מילולית ביננו לבין הלקוחות שלנו.
ולכן אני יכולה לעזור (רק) לבעלי עסקים שמבינים,
שכדי לבנות עסק יציב וריווחי, זה הכרחי להקשיב ללקוחות שלנו.

הקשבה אמיתית לא נוצרת באמצעות התכתבויות.
ולכן, רק לאחר שיחה שמתבצעת נכון, הלקוח יכול להרגיש האם:
1. אנחנו יכולים לעזור לו.

2. האם מתאים לו לעבוד ביחד.

אם אתם מרגישים שאתם מפספסים משהו בדרך שבה מתנהלות
שיחות הטלפון שלכם,  דברו איתי.  

"דפנה, זו הפעם הראשונה שאני מרגישה רגועה ומלאת ביטחון לשוחח בטלפון עם הלקוחות שלי.

הכל מסודר לי בראש, אני יודעת מה להגיד ומתי.  אני כבר לא לחוצה לפני השיחה ובמהלך השיחה
והכי חשוב: אני לא מרגישה כמו "אשת מכירות" אלא כמו מישהי שעוזרת ללקוחות שלה.    תודה לך"

פשוט להרוויח יותר - כבר בשיחת הטלפון הראשונה

© כל הזכויות שמורות לדפנה כהן SaleWay ייעוץ ליווי הדרכות להגדלת המכירות