ניהול תחום השיווק

 

ששואלים אותי הרבה: "אין לי תקציב גדול ואני מתלבט במה נכון לי להשקיע,  בשיווק או במכירות?"

התשובה שלי תמיד:


חבל על ההשקעה (זמן וכסף)  בשיווק ופרסום כאשר לא יודעים איך לסגור עסקאות
כי כל ההשקעה של להביא מתעניינים לעסק, פשוט תגרום להם לפנות ישירות למתחרים.


מצד שני:


אין טעם להשקיע בשיפור מיומנויות המכירה,אם לא יודעים לשווק, ולא מגיעים לקוחות מתעניינים שמעוניינים לקנות.

ולכן הדבר הנכון למצוא את השילוב בין בני התחומים ולעבוד במקביל.



 

ניהול תחום השיווק
המטרה העיקרית: הגדלת הנוכחות הדיגיטלית והמודפסת,
כדי להגיע לחשיפה גדולה ומדויקת לקהל רלוונטי.
לגרום ליותר לקוחות פוטנציאליים ליצור קשר 
ובעזרת תהליכי מכירה נכונים לסגור יותר עסקאות ולהגדיל את ההכנסות.


 

שלב ראשון:
מתאמים 
פגישות לצורך:
הכרות.
הכנת תוכנית עבודה.
הבהרת הצרכים.

הגדרת המטרות העיקריות של העסק, 
תוך כדי הכרת המוצרים, הלקוחות הפוטנציאלים ותהליכי המכירה. 

שלב שני:
המלצה על כלים שיווקיים מותאמים לעיסוק,לתקציב, לכ"א ולכל דבר שיכול לעזור או להגדיל את התקדמות התוכנית.

הקמת אתר אינטרנט

איפיון האתר

בניית אתר כולל הכנסת תכנים על מערכת WIX.

ניהול ותפעול האתר באופן רציף
הדרכה אישית לניהול האתר ללא צורך בתלות בגורמים מקצועיים


 

הקמה שדרוג וניהול דפי פייסבוק עסקיים 
הקמת דף עסקי 

ניהול תקציב פרסום

ניהול העמוד עדכון ותפעול התכנים לרבות עדכון פוסטים מותאמים לתכנית שנחליט.

בניית תוכנית שיווקית ייעודית לפייסבוק (כמות פוסטים, תכנים ייחודיים ועוד)

 

כתיבת תוכן שיווקי לאתר אינטרנט, לעמוד פייסבוק לעמודי נחיתה
שירות כתיבת תוכן מותאם תקציב

 

עזרה ביצירת שת"פ עסקיים ייחודיים ועוד. 

 

דפנה, אני אשמח לשוחח בקשר לשיווק העסק שלי

רק כשעובדים במקביל על שיווק העסק ושיפור מיומנויות המכירה
מצליחים להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית  

SaleWay & More       פתרונות להגדלת המכירות וההכנסות