top of page
חיפוש

חוויית הלקוח וההצלחה שלך

מדוע חוויית הלקוח כל כך חשובה עבור ההצלחה שלך

האם יש לכם חנות בגדים מועדפת? אולי בית קפה או מסעדה מועדפים?

אם כן, זה די ברור שזה בגלל שלושת הדברים האלה:

1. המוצר שהם מוכרים

2. האנשים שהם מעסיקים

3. שיטות המכירה שלהם.

מה שבטוח, שאנחנו תמיד נעדיף להוציא כסף, במקומות מוכרים שנעים לנו ושיש לנו מהם רק זכרונות חיוביים.

במקומות שחווית הקניה שלנו הייתה טובה, גם אם המחיר היה קצת יותר יקר,

אנחנו לא נוותר על החוויה הזו ולכן ברוב המקרים לא נלך לחפש מקום זול יותר שפחות נעים לנו.


אותו דבר ב ד י ו ק ! מרגישים גם הלקוחות שלכם.


הדרך שלנו לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלנו היא זו שתקבע את ההצלחה העסקית שלנו.

לקוחות שנהנים לשלם לנו ולקבל את מה שאנחנו נותנים, ב דר"כ לא יעזבו אותנו.


השאלה הגדולה היא: איך בונים כזו מערכת יחסים שתתאים ללקוח ותגרום לו להישאר?

התשובה פשוטה:

תמיד שמים את הלקוח במרכז.

בכל דבר שאתם עושים תחשבו על הלקוח.

דברו בשפה שלהם

תשאלו אותם מה הם מחפשים

תתעניינו בהם גם אחרי שהם קנו.

תבדקו מה הם היו מעדיפים שיהיה אחרת.


חווית הלקוח מתחילה בשיחת הטלפון הראשונה אליכם, או בכניסה לחנות שלכם.

אם אתם בעלי חנות, תדריכו את צוות העובדים שלכם שאין טעם לקפוץ על הלקוח ברגע שהוא נכנס,

זה מעצבן ובדר"כ גורם ללקוח חוויה לא נעימה.

תברכו את הלקוח שנכנס לשלום, תעדכנו אותו ברגוע ובסבלנות שאתם פה בשביל לעזור ולענות על כל שאלה.

תנו לו לפנות אליכם.


אם הפנייה הראשונה של הלקוח היא בשיחת טלפון, תענו רק כשאתם יכולים לשוחח.

תקשיבו לו, תשאלו את השאלות הנכונות, תהיו איתו ותבינו מה הוא מחפש והכי חשוב למה זה מה שהוא מחפש.


תנו ללקוחות להבין שאתם מודים ומערכים את זה שהם הלקוחות שלכם.

ומה שהם חושבים ומרגישים חשוב לכם.

אני בטוחה שאתם משקיעים את רוב הזמן והמשאבים שלכם בלהביא לקוחות פוטנציאליים אליכם,

אבל מי משקיע בלקוחות הקיימים?

העבודה שלנו כבעלי עסק מתחילה אחרי שהלקוח לקח החלטה ושילם לנו.

מאותו הרגע, חובת ההוכחה היא שלנו.


תזכרו, כדי שהעסק שלכם יעבוד לאורך זמן כמו שצריך,

אתם מוכרחים לבנות מערכות יחסים בריאות עם הלקוחות שלכם.


Commentaires


bottom of page