אז כן, כולנו עושים טעויות, גם המומחים הגדולים ביותר.
כן, כולנו עושים טעויות, זה בטח לא מפתיע אותך, אבל אל תשכח: אנחנו בסך הכל בני אדם.
גם בעלי עסקים טועים, אז איפה הבעיה?
רוב בעלי העסקים לא מוכנים להודות שהם עשו טעות, ובמקום זה, הם מנסים בכל דרך אפשרית לנסות להעלים עין ממה שקרה, או להפיל את האשמה על מישהו האחר.
במקרים מסוימים ה"מישהו האחר" יכול להיות הלקוח.
בעלי העסקים המצליחים והמוצלחים ביותר, הם אלה שמודים שעשו טעות ולוקחים אחריות מלאה.
האבסורד הוא, שהרבה מאד בעלי העסקים, קטנים וגדולים, חושבים שאם הם יודו בטעות שנעשתה,
הם ייחשבו ע"י הלקוחות לפחות מקצועיים.
אבל האמת היא,
שכשנעשתה טעות ובעל העסק מודה בפני הלקוח שהוא זה שטעה, הלקוח מעריך אותו הרבה
יותר ומאמין בו וביושר שלו.
באותו רגע, רמת האמון שניתנה ע"י הלקוח, קופצת מדרגה.
הרי בנינו, מתי אנחנו באמת יודעים שקיבלנו שירות טוב?
לא כשהכל מתקתק ועובד, אלא כשנוצרת בעיה.
אז, המלצה חמה ממני, מהיום והלאה,תשדלו לעשות פחות טעויות, אבל אם כבר עשיתם טעות, תלמדו להודות ולהתנצל מול הלקוח שלכם. זה המינימום שמגיע ללקוחות שלנו
מאחלת לכם המשך מכירות מהנות…
Comments