זה ממש מתסכל אותי לדעת, שעדיין, יש הרבה מאד אנשי מכירות ובעלי עסקים, שעובדים כל כך קשה בשביל להגיע ללקוחות פוטנציאלים, וכשמגיע אחד כזה, כבר בפגישה הראשונה, הם פשוט הורסים את ההזדמנות לסגור את העסקה.
אז מה הטעות הקריטית שהם עושים?
הדבר הראשון שהם עושים, אחרי שהם אומרים שלום,
זה, לפתוח את המחשב הנייד ולהתחיל לנאום על החברה שהם עובדים בה או החברה שלהם ועל המוצר שלהם.
השיטה הזו כבר לא עובדת, בדוק! אז אתם בטח שואלים, מה כן עובד?
קודם כל חשוב שנבין דבר חשוב:
אנחנו חיים בעולם של צרכנים, הלקוחות שלנו כבר מזמן לא פסיביים.
הם יודעים בדיוק מה הם רוצים (גם אם חסרות להם המילים המקצועיות).
הלקוחות שלנו הסכימו לפנות מזמנם המאד יקר! רק בגלל סיבה אחת:
הסיבה היחידה! זה כדי לדעת: מה יוצא להם מזה.
הם רוצים לדעת, מה הם ירוויחו מזה שהם יהפכו להיות לקוחות שלנו.
ברגע שנתייחס לסיבה הזו, יהיה לנו הרבה יותר קל, לסגור את המכירה הבאה
המציאות היום, שהלקוחות שלנו, לא באמת מתעניינים בנו.
זה לא ממש מעניין אותם איך המוצר שלנו עובד.
תחשבו לרגע, מתי בפעם האחרונה קניתם רכב ובחרתם איזה סוג לקנות, לפי הצורה שהרכיבו אותו?…
לא מעניין אותם בכמה פרסים החברה קיבלה וכמה וותק יש לה בשוק בארץ.
ממליצה שתרשמו, כדי שזה יהיה מולכם כשאתם משוחחים בטלפון או מתכוננים לפגישה הבאה:
הדבר היחיד שמעניין את הלקוחות שלנו זה: "מה יוצא להם מזה".
התפקיד שלנו, שלכל מי שעוסק במכירות ורוצה להצליח למכור בקלות:
כדי לגרום ללקוח להוציא את הארנק, חשוב שנדבר בשפה שלו וננסה להביט מנקודת המבט שלו.
Comments