top of page
חיפוש

מכירות, מאיפה מתחילים?

הגדלת המכירות, מאיפה מתחילים?

שיווק בפייסבוק, כתיבה שיווקית, מיתוג, בידול, אתרי אינטרנט,

עיצוב גרפי, נטוורקטינג ו…… לצערי, שם זה נגמר.


נכון ששיווק זה מאד מאד חשוב,

לדעת באיזה כלים להשתמש כדי להביא את הלקוחות המתאימים לנו זה MUST.

אבל,

כל פעולות השיווק לא! מביאות את הכסף, שיווק תמיד! עולה כסף.


אתם מבינים ש(כמעט) בכל עסק הסעיף של שיווק נכנס להוצאות?

כדי להכניס כסף אתם צריכים לדעת איך למכור,

מכירות = הכנסות.


גם אם קנו שירות או מוצר שלכם דרך האינטרנט,

אם לא תדעו איך לדבר עם הלקוח שקנה או זה שמתעניין,

מהר מאד המכירות יעצרו או אפילו יתבטלו.


אצל רוב העסקים הקטנים, מכירות לא באמת נעשות לבד או באופן אוטומטי…..

וגם אם כן, זה מיעוט.


רובינו עובדים מול בני אדם

ואם לא נדע לתקשר עם הלקוחות בצורה שתגרום להם להוציא את כרטיס האשראי מבחירה,

כל עבודת השיווק שלנו תרד לטמיון.


לא חבל?

כדי שנצליח להגדיל את המכירות באופן עקבי, אנחנו מוכרחים לעשות את נכון.


בואו נבין קודם כל מה זה בכלל מכירות?


המטרה היחידה של מכירות: לתת פתרונות לבעיות קיימות.

התפקיד שלנו זה להבין מה הבעיה שקיימת, ולהציג את הפתרון שלנו בדרך כזו,

שהלקוחות שלנו, יבינו את הערך והתועלת שהם יקבלו מאיתנו.


מכירה זו פעולת חליפין בין שני צדדים.

כאשר כל צד מעוניין במה שיש לצד השני.


בעבר ה מבצעים עסקאות מכירה שהתגמול שלהן היה סחורות מול סחורות.


למישהו היה חסר בשר ולאחר היה חסר אורז, היו מוצאים מה השווי של האורז לבשר

ואם זה היה מקובל בין שני הצדדים, הייתה מתבצעת עסקת חליפין.


כלומר מכירה זו: עסקת חליפין, משהו בעל ערך תמורת משהו בעל ערך


לפני שאנחנו מתחילים את תהליך המכירה, אנחנו מוכרחים לשאול את עצמינו כמה שאלות

והעיקריות שביניהם: מה אנחנו מוכרים, למה ולמי.


הרבה פעמים מסתבר שיש פער עצום בין מה שאנחנו חושבים שאנחנו

מוכרים, לבין מה שאנחנו מוכרים בפועל.


בתהליכי העבודה שלנו,

אנחנו עונים גם על השאלות האלה ועוברים לשלב הבא והוא בניית תהליכי מכירה

מותאמים לכל לקוח ולקוח.


השירותים שלנו מאד מגוונים ואני בטוחה שתוכלו למצוא מוצר שיעניין גם אתכם:


הדרכת נציגי מכירות ומנהלי מכירות.

מיקוד וליווי צמוד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים.

בניית תוכנית עבודה משולבת כלים שיווקיים מעולם ה online לעולם ה offline. מותאם באופן אישי לכל לקוח.

גיוס והקמת מערכי מכירות, טלמרקטינג וטלמיטינג.

הקמת מוקדי שירות ומכירה ב- outsourcing בבית הלקוח או ווירטואליים.

ניהול צוות מכירות ב outsourcing (מתאים במיוחד לעסקים קטנים שיש להם איש מכירות אחד או אפילו שניים)


אם גם אתם רוצים לשפר את מיומנויות המכירה ולהגדיל את ההכנסות,



Commentaires


bottom of page