top of page
חיפוש

מתי בפעם האחרונה הלכתם לסרט?

מתי בפעם האחרונה הלכתם לסרט ואיך זה קשור לעסק שלכם

מתי בפעם האחרונה הלכתם לראות סרט, או הצגה ויצאתם אחרי שעתיים עם חוויה מרגשת בטירוף?

כול להיות שהתפוצצתם מצחוק, אולי קצת בכיתם,

ברור,

שמשהו שקרה שם, נגע בכם.

האם עצרתם לרגע להבין מה היה שם?


כנראה שהיה שם משחק טוב

ועלילה מעניינת,

מה שבטוח שהיה שם תסריט שיחה מקצועי

ושחקנים מעולים שקראו ולמדו את התסריטים וידעו איך לשלב את המשחק שלהם עם הטקסטים המוכנים.


שחקנים מצליחים, בדיוק אלה שמרוויחים מיליונים!!!

הם פשוט לא מתעצלים, יושבים ולומדים כל מילה וכל שורה,

כדי שברגע האמת, הם יהיו מסוגלים להתרכז במשחק ולא במה יגידו עוד שנייה.


בעלי עסקים ומומחי המכירות הגדולים ביותר, כותבים תסריטי שיחה לשיחות הטלפון,

לומדים אותם, משתמשים בהם,

בודקים מה עובד ומה לא עובד, משנים עד שהם מגיעים לתסריט המושלם בשבילם וגם אז,

משנים שוב ושוב ושוב, כדי שתמיד השיחה תשמע טבעית וזורמת.


לדעת מה להגיד בכל סיטואציה זה בדיוק ההפך מלדקלם או לקרוא טקסט כתוב.


אז מה אתם אומרים,

נראה לכם שתסריטי שיחה, יכולים לעזור גם בעסק שלכם?


לקבוצה המצליחנים יש תסריטי שיחה לכל שיחת טלפון עם לקוח או לקוח פוטנציאלי:


לשיחה נכנסת.

לשיחה חוזרת לליד שהשאיר פרטים.

לשיחת מכירה.

לשיחה לקראת פגישה.

לכל מצב, הם כבר מוכנים.


היתרון העצום של המצליחנים מול הקבוצה של 80% שרק שורדים:

הם יודעים מה הם הולכים להגיד, הם עשו שיעורי בית ולכן הם יכולים להקשיב בשיחת הטלפון

ללקוח הפוטנציאלי ולתת לו את המענה הטוב ביותר.


תסריטי שיחה לא נועדו להפוך אתכם לרובוטים שזוכרים דברים בעפ"י.

המטרה היחידה שלהם זה לתת לכם את הביטחון, שאתם יודעים מה להגיד,

לפני שאתם עונים לטלפון או מחייגים,


ברגע שאתם רגועים לנהל שיחת טלפון טבעית ונטולת לחץ,

הרבה יותר קל לכם להקשיב ללקוחות הפוטנציאלים שלכם.


אם קראתם את המאמרים הקודמים שלי,

אתם בטח יודעים שהמיומנות הכי חשובה במכירת היא : ההקשבה.


ברגע שתסריטי השיחה בנויים כמו שצריך ומותאמים לכם וללקוחות שלכם, כל התנגדות שמגיעה,

כבר לא מפתיעה. אם עשיתם שיעורי בית,

אז אתם כבר יודעים מה לענות ואיך להפוך את ההתנגדות למכירה.


האם גם אתם מעוניינים ללמוד איך לבנות תסריטי שיחה שיעזרו לכם להגדיל את המכירות?


Comentarios


bottom of page