top of page
חיפוש

עשר הפעולות שיעזרו לכם לסגור יותר עסקאות בטלפון


עשר הפעולות שיעזרו לכם לסגור יותר עסקאות בטלפון

טיפ 1 – תרימו את הטלפון ותחייגו.

אין דבר מפחיד יותר מ"הלא ידוע". הפחד שלנו והסרטים שאנחנו מדמיינים בראש, הרבה יותר גרוע מהמציאות.

ברגע שאתם מתחילים לבצע שיחות, הכל נעשה פשוט יותר.

בזכות העשייה תצליחו להקטין את הפחד.

החכמה היא לא להפסיק לפחד ממכירות.

אלא, לא לתת לפחד לנהל אתכם.


עוד לא שמעתי על מישהו שמת בגלל שהוא עשה שיחת מכירה לא מוצלחת… – זה אפשרי להתמודד בהצלחה ובכייף עם המציאות.


טיפ 2 – תעשו הרבה שיחות טלפון.

אם יש לכם רק לקוח פוטנציאלי אחד או שניים, כל טעות בשיחת הטלפון הופכת להיות סופר קריטית לעסק שלכם.

אבל, אם יש לכם לעשות 50 שיחות יזומות ל 50 לידים, הלחץ בכל שיחה הולך ונעלם באופן טבעי.


תזכרו: ככל שתעשו יותר שיחות , תתרגלו, תבחנו ותלמדו את הדרך שבה אתם מוכרים,

ככה זה יהפוך להיות חלק מכם.


טיפ 3 – תעשו שיעורי בית

לפני כל שיחה יזומה תתכוננו בדיוק כמו שאתם נוהגים להתכונן לפני פגישת מכירה.

תבינו מה אתם רוצים להגיד,

איך אתם רוצים להגיד,

איך אתם רוצים להציג את עצמכם, את החברה שלכם, את המוצר שלכם ומה שיש לכם להציע.


טיפ 4 – תתאמנו, כל הזמן.

אם לא נוח לכם לעשות שיחות טלפון יזומות, אתם חייבים להתאמן כל הזמן.

תתאמנו עם החברים לעבודה, עם המשפחה ועם חברים בכלל.

בפועל, כל שיחה היא שונה ואתם תתקלו בתרחישים שונים ומגוונים.

ככל שתרגישו בנוח, תדעו מה אתם הולכים להגיד, שיחות יזומות יהפכו להיות החלק הקל של יום העבודה שלכם.


טיפ 5 – דווקא הלידים הפחות טובים, בעדיפות.

אם יש לכם אפשרות,

תתחילו להתאמן על הלקוחות שפונים אבל מבחינתכם הם פחות מתאימים.

חבל ל"שרוף" את הלקוחות הפוטנציאליים שטובים לכם,

והם בדרך כלל גם היקרים.

כאשר תרגישו קצת יותר בטוחים בעצמכם,

תחזרו ללקוחות הפוטנציאליים, ללידים האיכותיים שלכם,

ותסגרו איתם את העסקאות או הפגישות.


טיפ 6 – תישארו רגועים

רוב השיחות שתעשו, יהיו בסדר גמור.

ברוב השיחות תפגשו אנשים נחמדים וסבלניים.

אם פגשתם מישהו חצוף, עצבני וחסר סבלנות, תזכרו, זה לא קשור אליכם!

בטח עובר עליו יום קשה, תסגרו את הטלפון בנימוס ותמשיכו הלאה.


טיפ 7 – סדר העדיפויות שלכם ושל הלקוחות שלכם, שונה!

תזכרו שמה שאתם רואים מול העיניים ומה שרואים הלקוחות שלכם, שונה מאד.

אתם רוצה לשמוע "כן" כמה יותר מהר ,

ולקוח רוצה לסיים את השיחה ואת השאלות שלכם, כמה שיותר מהר.


תהיו סובלניים, אל תרוצו לסיים את השיחה, אל תלחיצו את הלקוחות שלכם,

לרוץ לעבר ה בשלב מוקדם מידי בשיחה, זו הנוסחה להרוס את המכירה.


טיפ 8 – לא הכל בשליטה שלכם.

תקבל את זה שלמרות שאתם עושים שיעורי בית ואתם מוכנים לשיחות הטלפון,

עדיין יהיו לא מעט דברים שלא קשורים אליכם.

למשל, כשהלקוח אומר לך "לא" זה לא בשליטה שלך.

מה שבשליטה שלך:

1. להבין למה שמעת עכשיו לא.

2. ללמוד מה לעשות אחרת כדי שהשיחה הבאה לא תיגמר ב"לא"

3. ללמוד מהלקוח, אחרי שהוא אמר "לא", למה לא.


דבר נוסף שבשליטה שלך: ללמוד ולשפר את מיומנויות המכירה הטלפונית שלך, כל הזמן.

תלכו לסמינרים, תקראו ספרים, תשמעו הרצאות בנושא, אל תפסיקו להשקיע בעצמכם.


טיפ 9 – תתמקדו בתשובות חיוביות

תלמדו מהשיחות למה אתם שומעים לא ובעיקר מה גורם ללקוחות שלכם להגיד לכם "כן".

תלמדו מה"כן" דברים שעובדים לא משנים.

אין סיבה לחקור את ה"לא" זה יקרב אתכם להיות מומחים ל"לא" וזה לא משהו שאתם רוצים.


טיפ 10- תהנו!

זה לא שאלה של חיים ומוות! אתם בסה"כ עוסקים במכירות ובניהול שיחות יזומות ללקוחות

פוטנציאליים.

תהנו מלשוחח עם אנשים, תהנו מהסקרנות של מי הלקוח שבצד השני.

תאמינו במוצר שלכם וקחו הכל בפרופורציות.


כשתורידו לחץ, תסגרו הרבה יותר עסקאות.



Comentários


bottom of page