תפסיקו להמר על העסק שלכם.
תעצרו שנייה ותחשבו,
האם מה שאתם עושים, או רוצים לעשות
נכון לכם ולעסק שלכם.אל תעשו את הטעות הכל כך קריטית שעושים רוב בעלי העסקים
והיא:
קודם להוציא כסף על שיווק ורק אח"כ לחשוב: מה הם מוכרים,
למי ולמה.
אם אתם קודם כל מוציאים כסף על שיווק אתם פשוט מהמרים על העסק שלכם.
ולא נראה לי שאני צריכה לספר לכם מה קורה בדר"כ למהמרים….
אם העסק שלכם חשוב לכם
אם הלקוחות שלכם חשובים לכם
אתם חייבים להפסיק לעשות שטויות ולהתחיל לעבוד נכון.
תפסיקו להמר על כסף שקשור באופן ישיר לעסק שלכם!
תעצרו שנייה ותחשבו.
זו עובדה שהיום קל יותר מתמיד להגיע לקהל הלקוחות הרלוונטי.
כל ערוצי השיווק זמינים לכולם.
גם לעסקים גדולים וגם עסקים חדשים שהתחילו את הפעילות שלהם אתמול,
כולם יכולים להשתמש בכל הכלים
ולהופיע בכל ערוצי השיווק הקיימים.
אבל זה לא אומר שצריך לזרוק כסף לפח.
לפני שאתם בוחרים איפה לשווק ולפרסם, אתם חייבים:
1. להיות ממוקדים בתוצאות שאתם רוצים להשיג. (להגיד: רוצים יותר כסף, זה לא מיקוד בתוצאות)
2. לדעת למי אתם פונים. (כולם = כלום ולכן, תעצרו לחשוב למי אתם הכי עוזרים, מתאימים)
3. להבין איפה הם נמצאים.( איפה הם פוגשים את המתחרים שלכם ולמי הם מוכנים לשלם)
4. להחליט מה התקציב שלכם להוצאות השיווק. (חשוב שהתקציב יהיה מותאם למה שקורה בעסק ולא משהו שיגרום לכם לשקוע במקום לפרוח.)
5. ורק אז: לבחור מהם ערוצי השיווק המתאימים לכם ולעסק שלכם.
אם תעשו את הכל בדרך הנכונה,
מבטיחה לכם שהתוצאות לא יאחרו לבוא.
נראה לכם מורכב לבנות תוכנית עבודה לבד?
אני פה לעשות את זה ביחד
Comments