זה לא משנה כמה תנסו להימנע מלבצע או לענות לשיחות הטלפון.
אם אתם רוצים להגדיל את המכירות,
תהיו חייבים ללמוד איך לנהל שיחות עם הלקוחות הפוטנציאליים.
בלי זה,
תצטרכו להמשיך לשבת ולהתפלל שהלקוחות שאתם רוצים לעבוד איתם,
יפנו אליכם, בדיוק מתי שאתם רוצים.
החלק החשוב ביותר בכל שיחת טלפון זה ה 15 השניות הראשונות.
אם בזמן הזה לא תצליחו לגרום ללקוחות הפוטנציאלים להקשיב לכם,
הסיכוי שלכם להשיג את מה שאתם רוצים מהשיחה, שואף לאפס.
משפט הפתיחה בשיחת הטלפון, הוא קריטי להמשך השיחה והצלחתה.
התשובה האוטומטית של רוב הלקוחות הפוטנציאליים תהיה "לא תודה",
התפקיד שלכם לנצח את האוטומט ולגרום למי שבצד השני להקשיב לכם.
אחת הדרכים הטובות ביותר לגרום ללקוחות הפוטנציאלים שלכם להישאר על הקו, זה לשאול
אותם שאלות.
ברגע שאתם מציגים שאלות, אוטומטית זה מוריד את סף ההתנגדויות וגורם ללקוחות לחשוב על תשובות.
המטרה שלכם היא לקבל מהלקוחות את האישור וההסכמה להמשיך לשוחח אתכם.
דברו בתועלות,
תהיו ברורים לגבי התוצאות שיקבלו הלקוחות שלכם במידה והם יחליטו לתת לכם הזדמנות ולעבוד אתכם.
את הלקוחות לא מעניין איך אתם עושים את מה שאתם עושים,
אותם מעניין מה הם יקבלו מזה שהם ייקחו החלטה ויחליטו להיות לקוחות שלכם.
Comentários