top of page
Image by Oli Dale

הרצאות והדרכות לארגונים וחברות

האם צוות המכירות שלך מוכן להרצאה שתשנה לתמיד את הדרך שבה הם מוכרים ?

דפנה, מה שאמרת בסוף ההרצאה, פשוט שינה "לי את החיים"

זו התגובה ששמעתי מאחד המשתתפים, כמה חודשים אחרי שסיימתי את אחד הסמינרים המקצועיים שלי.
משהו שאמרתי בסוף המפגש, ברגע האחרון, משהו שלא תוכנן מראש אבל הרגיש לי נכון ומדויק.
אלה בדיוק הרגעים שגורמים לי להודות על הבחירה המקצועית שלי.

רוב הדוברים מגיעים עם הרצאות מוכנות שכבר הועברו במספר מקומות בעבר,
לפעמים זה מתאים בול, לפעמים פחות.
ולכן, אני תמיד בונה את ההרצאה וההדרכות שלי בהתאמה אישית לעסק ולצוות שלך.

כל ההרצאות וההדרכות נבנות רק אחרי שאנחנו מבינים ביחד:
 

  • מה המטרות שלכם.

  • מה הצפי שיקרה אחרי המפגש.

  • מה מאפיין את נציגי המכירות והמנהלים.

  • מה השירות שאתם מוכרים.

  • ובעיקר: מה עובד היום ומה פחות כדי שהאפקטיביות תהיה מרבית. 

הרצאות והדרכות שהועברו לאחרונה בארגונים: 
 

 

  • הדרך לבניית בסיס לקוחות נאמן ומעריצים נלהבים.

  • כיצד ליצור חוויית לקוח חיובית ורווחית באמצעות שיחות טלפון.

  • הבנת צרכי הלקוח והטיות קוגניטיביות בתהליך קבלת ההחלטות שלו.

  • טכניקות לסגירת מכירה מהירה ואפקטיבית כבר בשיחה הראשונה.

  • התמודדות עם דחייה ושמירה על ביטחון עצמי.

  • איך לתאם יותר פגישות אפקטיביות.

  • CRM - העוזר האישי שיעזור לך להגדיל הכנסות.

  • כיצד לנטרל התנגדויות ולהפוך אותן להזדמנות.

"ההדרכה האותנטי והמבוסס מציאות של דפנה נתנה לי השראה לשנות את הדרך שבה אני משוחחת עם הלקוחות בטלפון, וזה עשה הבדל ענק.
הבנתי כל כל הרבה דברים שלא ידעתי קודם, ועכשיו שיחות הטלפון הרבה יותר מהנות, התוצאות מדהימות והפכתי מאחת מהצוות, לבין המובילות באחוז הסגירות החודשיות."

לאחר 6 חודשים של עבודה משותפת ומאומצת, אנחנו רוצים להודות לך!
על העבודה המקצועית, ועל היחס האישי התומך לו אנו זוכים.
תודה על הסבלנות מהירות במתן פתרונות יעילים לסוגיות מכירה שונות ומגוונות בזמן אמת.
תודה על הגישה והנחישות  על ההקפדה בפרטים לאל פשרות שבזכותם הצלחנו ביחד לשפר ולייעל את עבודת צוות המכירות ולהגדיל הן את היקף הפנייה ללקוחות פוטנציאליים והן את מכירות החברה.

 

bottom of page