top of page
Image by Javier Balseiro

השיטה: CALL שיחה = עסקה

שיטה ייחודית לניהול שיחות מכירה חכמות, אפקטיביות וריווחיות

call שיחה = עסקה
השיטה היחידה שהופכת
עסקים מדשדשים לעסקים משגשגים

תזכרו ש: ללקוחות שלכם לא אכפת כמה אתם יודעים, 
עד שהם יודעים כמה אכפת לכם מהם. 


 call שיחה = עסקה -מתמקדת בדיוק בזה: בלקוחות שלכם.

שיטה מהפכנית המאפשרת לכל אחד לנהל בהצלחה כל שיחת מכירה
בצורה: 
יעילה. טבעית. רגועה. נעימה. רווחית.                     

יתרונות השיטה - לכם ולעסק שלכם

  • מתמקדת בלקוחות וברצונות שלהם.

  • מתאימה במיוחד לבעלי עסקים מופנמים, אפילו קצת ביישנים וכאלה שלא אוהבים מכירות.

  • סוד ההצלחה: תישארו מי שאתם ואל תנסו להפוך ל"אנשי מכירות".

  • מפחיתה משמעותית התנגדויות לקוח, ובמיוחד התנגדויות מחיר.

  • שמה דגש על בניית אמון ויחסים לטווח ארוך עם הלקוחות. 

  • מקצרת תהליכי מכירה ומגדילה בעשרות אחוזים את אחוז סגירת עסקאות.

  • תשמעו הרבה פחות את המשפט: "המחיר שלך יקר"

  • ישמחו לשלם את הסכומים שאתם מבקשים.

  • שיטה פשוטה וקלה ליישום

  • חוסכת זמן יקר ומשאבים ומורידה עלויות פרסום.

  • מגדילה משמעותית את אחוז סגירת העסקאות.

  • עוזרת ללקוחות לבחור בכם ולא במתחרים שלכם,  בלי לשכנע או להשתמש במניפולציות זולות. 

  • רואים תוצאות ורווחים במהרה.

יתרונות השיטה - ללקוחות שלכם

  • מיקוד בהבנה מעמיקה של הצרכים הייחודיים של הלקוחות ומתן מענה אופטימלי.

  • דגש על טיפוח אמון ויחסים ארוכי טווח.

  • הפחתה ניכרת של חששות וסיכונים ברכישה.

  • קיצור משמעותי של תהליך קבלת ההחלטות.

  • ודאות גבוהה יותר לגבי המחירים.

  • מזרזת ומקצרת באופן משמעותי את תהליך קבלת ההחלטות של הלקוחות.

  • תורמת לחוויית לקוח חיובית, מקצועית ואמינה.
  • עוזרת ללקוחות לבחור בכם ולא במתחרים שלכם.  

  • בחירה מודעת לשלם יותר עבור הפתרון. 

  • חיסכון בזמן יקר והתלבטויות מתישות.

  • קבלת פתרון מהיר ויעיל.

  • האם צריך ניסיון קודם במכירות
    לא נדרש כל ניסיון קודם. השיטה מתבססת על תקשורת אותנטית וחיזוק מי שאתם מול הלקוחות שלכם. בנוסף לכלים פרקטיים ודרך מובנית לניהול השיחות.
  • האם ניתן ליישם את השיטה גם בערוצים דיגיטליים
    כן, ניתן ליישם חלק מהעקרונות והטכניקות גם בשיחות וידאו וערוצי תקשורת דיגיטליים אחרים עם לקוחות. כל ערוץ שמאפשר שיחה עם הלקוחות ולא התכתבות.
  • למי השיטה מתאימה
    השיטה מתאימה לבעלי עסקים קטנים, יזמים, יועצים, מאמנים ונותני שירותים, למנהלי מכירות, מתאמי פגישות - ובעצם: לכל מי שמוכר סוג של שירות, והאינטראקציה הראשונה עם הלקוח נעשית בטלפון. וכמובן, כל מי שרוצה לשפר את יכולות המכירה הטלפוניות וללמוד איך לנהל שיחות טלפון אפקטיביות.
  • אני לא אשת מכירות, לא אוהבת למכור - זה יכול לעזור לי
    בטח. השיטה מתאימה במיוחד למי שלא אוהב למכור, למי שאין לו ניסיון ולמי ששונא שמוכרים לו באגרסיביות. הבסיס של השיטה בנוי על תקשורת אישית עם המון רגישות.
  • תוך כמה זמן רואים תוצאות
    תהליך הלמידה מהיר ויעיל - ניתן לרכוש שליטה בשיטה תוך מספר שעות. היטה פשוטה ליישום ומאד קלה להבנה. אבל: התוצאות תלויות ברצון והיישום שלכם בפועל. השינוי יכול להיות מיידי! זה תלוי רק בכן.

 

bottom of page