
רוצים לדעת יותר? אשמח שנדבר
"מוכרות ונהנות" - תוכנית ייחודית לעצמאיות - שרוצות להגדיל את ההכנסות במינימום 20% תוך פחות מחודשיים ! ולהפוך את העסק לעסק מצליח במיוחד.

השיטה: CALL שיחה = עסקה
שיטה ייחודית לניהול שיחות מכירה חכמות, אפקטיביות וריווחיות
call שיחה = עסקה
השיטה היחידה שהופכת
עסקים מדשדשים לעסקים משגשגים
תזכרו ש: ללקוחות שלכם לא אכפת כמה אתם יודעים,
עד שהם יודעים כמה אכפת לכם מהם.
call שיחה = עסקה -מתמקדת בדיוק בזה: בלקוחות שלכם.
שיטה מהפכנית המאפשרת לכל אחד לנהל בהצלחה כל שיחת מכירה
בצורה: יעילה. טבעית. רגועה. נעימה. רווחית.
יתרונות השיטה - לכם ולעסק ש לכם
-
מתמקדת בלקוחות וברצונות שלהם.
-
מתאימה במיוחד לבעלי עסקים מופנמים, אפילו קצת ביישנים וכאלה שלא אוהבים מכירות.
-
סוד ההצלחה: תישארו מי שאתם ואל תנסו להפוך ל"אנשי מכירות".
-
מפחיתה משמעותית התנגדויות לקוח, ובמיוחד התנגדויות מחיר.
-
שמה דגש על בניית אמון ויחסים לטווח ארוך עם הלקוחות.
-
מקצרת תהליכי מכירה ומגדילה בעשרות אחוזים את אחוז סגירת עסקאות.
-
תשמעו הרבה פחות את המשפט: "המחיר שלך יקר"
-
ישמחו לשלם את הסכומים שאתם מבקשים.
-
שיטה פשוטה וקלה ליישום
-
חוסכת זמן יקר ומשאבים ומורידה עלויות פרסום.
-
מגדילה משמעותית את אחוז סגירת העסקאות.
-
עוזרת ללקוחות לבחור בכם ולא במתחרים שלכם, בלי לשכנע או להשתמש במניפולציות זולות.
-
רואים תוצאות ורווחים במהרה.
יתרונות השיטה - ללקוחות שלכם
-
מיקוד בהבנה מעמיקה של הצרכים הייחודיים של הלקוחות ומתן מענה אופטימלי.
-
דגש על טיפוח אמון ויחסים ארוכי טווח.
-
הפחתה ניכרת של חששות וסיכונים ברכישה.
-
קיצור משמעותי של תהליך קבלת ההחלטות.
-
ודאות גבוהה יותר לגבי המחירים.
-
מזרזת ומקצרת באופן משמעותי את תהליך קבלת ההחלטות של הלקוחות.
- תורמת לחוויית לקוח חיובית, מקצועית ואמינה.
-
עוזרת ללקוחות לבחור בכם ולא במתחרים שלכם.
-
בחירה מודעת לשלם יותר עבור הפתרון.
-
חיסכון בזמן יקר והתלבטויות מתישות.
-
קבלת פתרון מהיר ויעיל.
-
האם צריך ניסיון קודם במכירותלא נדרש כל ניסיון קודם. השיטה מתבססת על תקשורת אותנטית וחיזוק מי שאתם מול הלקוחות שלכם. בנוסף לכלים פרקטיים ודרך מובנית לניהול השיחות.
-
האם ניתן ליישם את השיטה גם בערוצים דיגיטלייםכן, ניתן ליישם חלק מהעקרונות והטכניקות גם בשיחות וידאו וערוצי תקשורת דיגיטליים אחרים עם לקוחות. כל ערוץ שמאפשר שיחה עם הלקוחות ולא התכתבות.
-
למי השיטה מתאימההשיטה מתאימה לבעלי עסקים קטנים, יזמים, יועצים, מאמנים ונותני שירותים, למנהלי מכירות, מתאמי פגישות - ובעצם: לכל מי שמוכר סוג של שירות, והאינטראקציה הראשונה עם הלקוח נעשית בטלפון. וכמובן, כל מי שרוצה לשפר את יכולות המכירה הטלפוניות וללמוד איך לנהל שיחות טלפון אפקטיביות.
-
אני לא אשת מכירות, לא אוהבת למכור - זה יכול לעזור ליבטח. השיטה מתאימה במיוחד למי שלא אוהב למכור, למי שאין לו ניסיון ולמי ששונא שמוכרים לו באגרסיביות. הבסיס של השיטה בנוי על תקשורת אישית עם המון רגישות.
-
תוך כמה זמן רואים תוצאותתהליך הלמידה מהיר ויעיל - ניתן לרכוש שליטה בשיטה תוך מספר שעות. היטה פשוטה ליישום ומאד קלה להבנה. אבל: התוצאות תלויות ברצון והיישום שלכם בפועל. השינוי יכול להיות מיידי! זה תלוי רק בכן.