רוצים לדעת יותר? אשמח שנדבר
"מוכרות ונהנות" - תוכנית ייחודית לעצמאיות - שרוצות להגדיל את ההכנסות במינימום 20% תוך פחות מחודשיים ! ולהפוך את העסק לעסק מצליח במיוחד.
מה לעשות שהלקוח אומר "המחיר שלך יקר"?
אם גם אתם שומעים "יקר לי", והייתם רוצים לדעת מה לענות ואיך להוביל את הלקוחות לרכישה בכל זאת,
ההדרכה הזו במיוחד בשבילכם.
על מה נדבר בהדרכה:
1. על מה חושבים? מהם שלושת הדברים שהלקוחות שלנו תמיד יחפשו, ועל מה הם חושבים לפני שהם מחליטים האם להוציא את הארנק
2. הכסף ואני. איך מערכת היחסים הנוכחית שלכם עם כסף משפיעה על דרך הקניה של הלקוחות שלכם?
3. 100% נטורל. למה זה טבעי והגיוני שלפעמים תשמעו את המשפט: "המחיר שלך יקר" (וזה לא קשור למחיר שאתם גובים)
4. אז מה כן? הדרך לבניית מערכת יחסים בריאה עם כסף, כדי שתוכלו להרוויח את הסכומים שאתם חולמים עליהם
5. זהו! אני מעלה מחירים! איך להעלות מחיר בלי להפסיד לקוחות?
6. הלקוח אמר: "המחיר שלך יקר"- מה עושים? צעד אחרי צעד
7. איך לדבר בקלות על כסף עם הלקוחות? ומתי נכון לגבות את התשלום?
8. איך לסגור יותר עסקאות בפחות זמן (והרבה פחות תסכול ומאמץ)
למה אתם יכולים לצפות אחרי ובמהלך ההדרכה:
1. יהיה לכם קל יותר לדבר על כסף
2. תדעו מה לענות ללקוח ששואל לגבי המחיר
3. תהיו הרבה יותר רגועים במהלך השיחה
4. תסגרו יותר עסקאות בקלות בלי הנחות ובלי פגישות חינמיות.
5. תפסיקו לרדוף אחרי תשלום.
6. תגבו בקלות תשלום מראש ותקטינו את כמות הביטולים ל אפס ביטולים.
7. והכי חשוב: תפסיקו להרגיש "אשמים" לגבי המחיר שאתם קובעים.
אם עוד לא הכרנו, בואי נכיר :)
הי, נעים לי מאד להכיר
אני דפנה כהן
מלמדת, מרצה ומלווה בעלי עסקים, יזמים, מנהלי מכירות, והרבה מאד ארגונים מהמובילים המשק. מומחית להגדלת הכנסות תוך בניית תהליכי שיווק ומכירה אפקטיביים, קלים ליישום, למדידה לביצוע ולהגעה למורה - הגדלת ההכנסות בפחות זמן פחות הוצאות
את ההדרכה הממוקדת במושא התמחור יזמתי לפני מספר שנים בעקבות שיחות מרתקות שקיימתי עם בעלי עסקים מוכשרים ששיתפו אותי בקושי המשמעותי שלהם להציג את המחיר ללקוחות, לעמוד מאחורי המחיר בבטחון, ולקבל את מלוא הערך שהם והמוצר שלהם שווים.
כל אלו גרמו להם לתמחר במחיר נמוך, פגעו ביכולת להרוויח וכרסמו בתחושת הבטחון והערך העצמי.
החלטתי שאני רוצה לתת להם ולעוד בעלי עסקים כלים פרקטיים
לתמחר, למכור ולהרוויח בכבוד וללא בושה את הערך שלנו ואת כמה שאנחנו שווים.
לתמחר במחיר נכון וגם ללמוד איך לקבל אותו.
לאורך השנים חוו את הסדנה הזו מאות עסקים
כולם מספרים על שינוי שחל במחירים, בהתנהלות ובהכנסות.
הם למדו למכור בקלות רבה יותר במחיר גבוה יותר.
מוזמנים להצטרף אלינו, זה מגיע לך ומגיע לעסק שלך.
למי ההדרכה מיועדת:
ההדרכה מיועדת לבעלי עסקים, יזמים, מנהל מכירות וכל מי שעוסק במכירות.
למי שמוכר שירות מכל סוג, והאינטראקציה הראשונה עם הלקוח מתקיימת בטלפון.
למי שנמאס להפסיד לקוחות בגלל המחיר, ורוצים ללמוד איך לסגור עסקאות במחיר שהם בוחרים.
ובעיקר, למי שמרגיש אבוד, כשהלקוח אומר "המחיר שלך יקר"
ורוצה לדעת איך להמשיך לחייך, לנשום ולהצליח לסגור יותר עסקאות בקלות ובמחיר שהוא רוצה.