top of page
חיפוש

איך להפוך פגישת המכירה לאפקטיבית

מה לעשות כדי שפגישת המכירה תהיה אפקטיבית

ששת החוקים שבעזרתם פגישת המכירה שלך תהיה מוצלחת הרבה יותר מאשר הפגישות שהיו למתחרים שלך!


חוק ראשון

תלמד ותבין בין מה מטרת הפגישה. האם זו פגישת היכרות, פגישת מכירה, או פגישת פולואפ?

לכל אחת מהפגישות נדרשת הכנה שונה.


חוק שני

תכין שיעורי בית לפני הפגישה.

שיעורי בית זו לא הפרזנטציה שלך.

שיעורי הבית קשורים ללקוח שלך ולא לך ולעסק שלך.

תלמד: מי הלקוח, מה התחום, מי המתחרים וכו.


חוק שלישי

תכין את השאלות החשובות מראש.

אם לא תשאל את השאלות הנכונות, איך תדע לתת מענה מתאים ללקוחות שלך?


חוק רביעי

תהייה מוכן עם תשובות להתנגדויות הרגילות שאתה פוגש בדרך.


חוק חמישי

תהיה מוכן לנהל שיחה עם הלקוח שלך. מבטיחה לך שהוא לא מעוניין לשמוע עוד הרצאה כמה אתה והחברה שלך מדהימים.


חוק שישי

תגיע קשוב לפגישה ותזכור: פגישה טובה היא זו ש 80% מהזמן הלקוח מדבר ורק ביתרת הזמן אתה.


חוק אחרון:

תחשוב על כל הפגישות שעשית בזמן האחרון ואיך הן הסתיימו.

תנסה לזכור כמה יישמת מתוך ששת החוקים האלה,

אם לא יישמת, זה הזמן להתחיל.

אם יישמת וזה לא עבד, כנראה עשית משהו לא נכון.


הדרך הזו עובדת, בכל תחום, בכל מצב.

תעשה בדק בית ותבדוק מה אתה יכול לשפר.

זו הדרך היחידה להצליח לסגור עסקאות בפגישות עם לקוחות פוטנציאליים.


אל תוותר לעצמך,

אם כבר הצלחת להגיע לפגישה עם לקוח פוטנציאלי, כדאי שגם תדע מה לעשות שם, לא?


bottom of page